چگونه میتوان ایجاد اضافی نمای خشک با انجام کمتر

نکته: در روش اجرای نمای سنگ خشک چون از اتصالات مکانیکی یعنی پیچ و مهره برای متصل کردن سنگ­های نما به ساختمان استفاده می­شود، ضخامت سنگ باید بیشتر باشد. سپس سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. سپس کلیپس ها به کمک برجستگی هایشان توسط چسب مخصوص داخل این شیارها محکم می شوند. از سرامیک های مخصوص نما به عنوان یک عایق ضد رطوبت نیز استفاده می شود. آجر در محدوده رنگ از قرمز تا زرد بسته به مواد اولیه متفاوت می باشد. شایان ذکر است، سرامیک ها که ساخته دست انسان هاست دارای تنوع رنگ های متنوعی می باشند. لازم به ذکر است بهره بردن از مزایای نمای سرامیک، به چگونگی نصب و پیاده سازی آن در نما هم بستگی دارد. در این روش از پیچ و قلاب برای نصب سرامیک استفاده می شود. سیستم اتصال سنگ ها در نمای خشک به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام از این سیستم ها با هزینه های متفاوتی همراه است و نیاز به بررسی کلیه نما برای مشخص شدن نحوه اتصال می باشد. قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و …

فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه اجرای نما افزایش دهید

4. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. به دلیل وجود چین های زیاد در پرده پلیسه، قرار دادن آن در سطل جهت شستشو می تواند، از زیبایی آن کم کند. وجود قابلیت عایق بندی سرامیک نما آن را مناسب شهر های شمالی کشور که بارندگی زیادی دارند می نماید. با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. به یاد داشته باشید که پرده های روشن از جنس تور به علت عبور نور بیشتر از خود، فضا را نیز بزرگ تر نشان می دهند. شماره اکسیدان کاملا به جنس مویی که دارید مرتبط است.

Artic​le w as created by behsaznama Content  G​en er᠎at​or Demoversion.

در آخر جهت جدا شدن کف از پرده، آن را زیر آب نگه دارید. فواصل، اندازهها و نوع اتصالات زیرین، به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد از مقاومت خوبی برخوردار باشد. نمای خشک ساختمان بر اساس اتصالات به دو دسته مشهود و نا مشهود تقسیم بندی میشود. سیستم نمای خشک نمایان: در سیستم نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. در روش خشک سرامیک ها با فاصله بسیار کمی از یکدیگر ( چند میلیمتر) نصب می شوند. 1.روش آجر نما دوغابی: به آجرهایی که ضخامت کمی دارند و برای ایجاد نما با پوشش آجری به کار می روند آجرهای دوغابی می گویند. در اجرای نمای آجری ساختمان، از سنگ زیر ساز استفاده می شود. بخش مهمی از واترپروف کردن نمای ساختمان، درزگیری است.

قطعات نمای خشک

در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. در مرحله بعد سرامیک ها از طریق کلیپس بر روی ریل مستقر میشوند. یعنی اگر شما بتوانید، روی سطحی کاملاً صاف و بدون هیچگونه منفذ، در محیطی با دمای مساعد ۲۵ درجه سانتیگراد ، با بهترین تکنیکهای عملیاتی در نحوه ی رنگ آمیزی ، با ایجاد یک فیلم رنگ کاملاً یکدست و بدون نوسان ضخامتی، کار اعمال رنگ خود را روی نمای ساختمان به اتمام برسانید در آن صورت این اطمینان را به شما می دهیم که قدرت پوشش دهی رنگ نمای آکریلیک به مراتب بالاتر خواهد رفت. در ادامه با مقاله ما همراه باشید تا لیستی از روش های شستن پرده را در اختیار شما بگذاریم. در گام بعدی آن را روی پرده بکشید. در گام بعدی یک سطل آب گرم تهیه و به اندازه کافی پودر دستی برف به آن اضافه نمایید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت طراح و مجری نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید