چگونه نمای سنگ خود را از Blah به فوق العاده تبدیل کنیم

دوست دارد خانه اش محیط اطرافش محله اش محل کارش و شهرش و حتی گردشی که می رود جاهای زیبایی باشد و از نمای آنجا لذت ببرد شرکتهای نمای خشک با نورپردازی در این نما زیبایی دوچندان می کنند. همانطور که سنگ کاری راه پله و بخشهای داخلی ساختمان تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری ساختمان داره، سنگ کاری نمای ساختمان هم مانند لباسی هست که تن عریان ساختمان رو میپوشونه و ظاهر آراسته و زیبایی رو به اون هدیه میده. با استفاده از این روش شما می توانید بهتر نما را نصب کنید این ظرفیت خاصی دارد و به راحتی تمیز می شود همچنین می توانید آن را در دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان انجام دهید. با درک این مطلب می توان نتیجه گرفت که برای دیوارهایی که در آن ها ابعاد بزرگی از شیشه وجود دارند و نما در قسمت های باریک میان این شیشه ها باید انجام شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه خواهد بود. زیرا این روش نیاز به مهارت و در نتیجه نیروی کار ماهر تری داره که قطعا هزینه ی بیشتری رو هم به دنبال داره.

سرامیک پرسلانی

برای نصب این ورق های نیاز به تیم متخصص و همچنین ابزار های مخصوص است و از دیگر معایب این نما میتوان به هزینه خرید و نصب نسیتا بالا این نمای ساختمان اشاره کرد. معایب اصلی آن این است که به بسیار دیر نصب می گردد همچنین این روش یک روش فینفسه به حساب میآید که باعث می شود که نمای شما استحکام زیادی داشته باشد. پوششهای نانو یک لایه محافظتی بر روی نما ایجاد میکنند که در برابر جذب عوامل جوی مثل گرد و خاک، باد و باران و برف بسیار مقاوم است. عوامل مختلف باعث زیبا شدن آجر میشود از جمله بندکشی که با استفاده از رنگ های تیره و روشن انجام میگیرد همچنین برای زیباسازی هندسه ساختمان صورت میگیرد و بندکشی است و آخرین مرحله آجر نما است که دقت و کیفیت بسیار زیادی دارد. وقتی صحبت از نمای آجر در مقایسه انواع نمای ساختمان میشود اغلب تصوری از آجرهای پهن و زرد رنگ در ذهن به وجود میآید در حالیکه امروزه با ورود تکنولوژیهای جدید صنعت آجر به صنعت ساختمان آجرهایی تولید میشود که از نظر کیفیت و سایز برتری قابل ملاحظهای نسبت به انواع قدیمی آن دارند. همچنین، قیمت اجرای نمای خشک آجری نسبت به قیمت اجرای نمای سنگ خشک و متریالهای دیگر مناسبتر است.

نصاب نمای سرامیک خشک

به دلیل اهمیت سنگ کاری نمای ساختمان، در این مقاله قصد داریم شما رو با مراحل سنگ کاری نمای ساختمان ها، انواع سنگ های نما، ویژگی های اون ها و دیگر موارد مرتبط آشنا کنیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نمای کامپوزیت آشنا کرده و به مزایا و معایب و ويژگی های آن بپردازیم. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. بنابراین رنگ نمای ساختمان باید به گونه ای فرموله شوند که بتوانند علاوه بر حفظ ظاهر ساختمان، در برابر عوامل محیطی نیز حداکثر مقاومت را در طولانی مدت داشته باشند. به دلیل عدم وجود فضای خالی در ساختار سرامیک خشک، این ماده در مقابل نفوذ عوامل خارجی به خصوص رطوبت مقاوم است. برای اجرای سنگ کاری خارجی و یا به عبارتی سنگ کاری نمای ساختمان، مراحل زیر باید طی بشن.

5- در برخی از نماکاری ها هم بعد از مراحل بالا، از توری رابیتس در زیر سازی استفاده میشه که توسط میلگرد به شاسی کشی متصل میشه و روی اون سیمان و دوغاب ریخته میشه. دوغاب ریزی و سنگ کاری در مراحل بعدی، روی این زیرسازی انجام میشه. مراحل اجرای روش “تَر” در سنگ کاری نمای ساختمان چیست؟ شروع سنگ کاری نما برای ساختمان های مرتفع از طبقه همکف انجام شده و به سمت طبقات بالاتر پیش میره. در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می گیرد. ۳- در روش نمای خشک ضایعات ایجاد شده بسیار ناچیز می باشد. بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. با افزایش سطوح بازشو، میزان مصالح مورد نیاز برای زیرسازی نما در هر متر مربع افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به بالا رفتن هزینه تمام شده ی نما می شود. مقایسه انواع نمای ساختمان نشان میدهد که سازندگان هر بنا با توجه به کاربری که آن ساختمان دارد اعم از تجاری، اداری، تفریحی و مسکونی و شرایط اقلیمی که در آن قرار دارند نمای متفاوتی را برای بنا در نظر میگیرند.  This data has been created ᠎with t​he he lp of G SA Con tent Gener at​or​ Demoversion!

راهنما قطعی به نما های خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید