چیزی که نمای مدرن کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید

یک استاد کار عالی می داند که نحوه ی صحیح چیدن آجرها و نکات اجرایی آجر نما چیست و با پیاده سازی این نکات در نمای ساختمان، جلوه ی سازه را چند برابر خواهد کرد. زیرمجموعه دیگری از سیستم پین ، سیستم پی اچ برای نصب آجرهایی با نسبت ابعادی بزرگ است.این سیستم با تحمیل حداقل تنش به آجرها در حین نصب، امکان پنهان کردن سازه زیر ساخت را فراهم میکند. چسب در این روش همانند یک ماده الاستیک عمل می کند یعنی توانایی جذب حرکات ارتعاشی آجر و زیر سازی آن را دارد. برای ایجاد نمای آجری باید آجر مورد نظر بر روی دیوار نصب گردد که این امر دارای روش های متفاوتی است. سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. البته این موضوع کاملا به ظرافت طراح و سازنده در طراحی نما و معماری بستگی دارد. البته نگران این بخش نباشین چون در انتهای این مقاله انواع سنگ ها رو معرفی کردیم.

انواع روش های نمای خشک

Artic le was generat​ed ​wi th behsaznama Conte᠎nt  Generator DEMO!

اگر چنین تصمیمی دارید در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا میخواهیم به معرفی یک شرکت حرفهای در زمینه ساخت نمای ساختمان بپردازیم. برای اینکه سنگ کاری نما با مشکل مواجه نشه و سنگ ها بعد از مدتی شل و پرتاب نشن، از روش های مختلفی برای ایجاد گیرش بیشتر بین سنگ و ساختمان استفاده میشه. انجام میشه که در ادامه هر دو روش رو کامل توضیح میدم. بعد به وسیله چکش پلاستیکی روی اون ها ضربه زده میشه تا در جای خود ثابت شده و محکم تر شوند. به همین دلیل توصیه می کنیم تنوع رنگی سازه ی خود را حداکثر تا سه نمونه رنگ در نظر بگیرید. سپس طبق صحبت های قبلی خودتون با سنگ کار، قرارداد مورد نظر رو بنویسین. با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست.

و اجراي آن بايد کاملا طبق اصول و از روي نقشه هاي فني موجود و توسط تکنسين هاي حرفهاي انجام شود. 1- در زیرسازی یا شاسی کشی ابتدا نقشه ای رو برای تعیین ابعادِ پروفیل ها، محل اجرای اون ها، محل های جوشکاری و دیگر موارد تهیه میکنن. انتخاب نوع پروفیل با توجه به متریال مورد استفاده تعیین میشه. رنگ نمای ساختمان آکریلیک به عنوان یکی از پر فروش ترین رنگ های موجود در بازار می باشد که جهت پروژه های مرتبط با پوشش دهی سطوح بیرونی یا exterior مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافت آن است که می توان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. کاهش چشمگیر مصالح و ضایعات ساختمانی از دیگر دلایل کاهش هزینه ها در سیستم نما خشک می باشد. با توجه به کاربرد این نوع نمای مدرن در اقلیمهای مختلف آب و هوایی، از مصالح گوناگونی در آن استفاده میشود. این نما دارای مزایای زیادی از جمله: عایق بودن رطوبتی، وزن پایین و…

در این حالت یک فضای خالی بین عایق و نما به وجود می آید که می تواند برای ساختمان نقش عایق حرارتی مناسبی را داشته باشد. برای کاهش هدر رفت انرژی و تأمین آسایش ساکنان ساختمان یک لایه عایق آکوترم بر اساس فاصله های عمودی نصب سازه ها در ابعاد موردنظر تولید و به محل پروژه جهت نصب ارسال نما های خشک می گردد. اکنون در این مقاله می خواهیم به انواع روش های نصب آجر بر روی نمای ساختمان بپردازیم؛ پس مارا در این امر همراهی کنید. سنگ کاری نمای ساختمان به چند روش انجام میشه؟ برای اینکه از اتلاف انرژی و ورود رطوبت به داخل یک ساختمان جلوگیری شود؛ لازم است بخشی را بهعنوان “فضای خالی” در نظر بگیرند. انتخاب هر یک از این روش ها، به نظر شخصی شما بستگی داره. همچنین شما برای اجرای نما به روش ملات نیازی به مطالعات مهندسی ندارید و می توانید از استادکار کمک بگیرید. کامپوزیتها محصولات مهندسی شدهای هستند که از دو شیت آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اتیلن ساخته شدهاند.

دیدگاهتان را بنویسید