کرتین وال پیش‌بینی‌ها برای 2023

بنابراین امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش سنتی، وجود ندارد. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) . به همین منظور انواع نمای خشک متناسب با نوع کاربری و هزینه و سلیقه افراد متشکل از مصالح گوناگون مانند آلمینیوم، سیمان، بتن، کامپوزیت، چوب، شیشه و چندین مصالح جدید و خاص وجود دارد که در این مقاله به آشنایی با برخی از انواع نمای ساختمان پرداخته شده است. با همه مزیتهایی که گفته شد، نمای کامپوزیت مانند هر نمای دیگری، نقصهای خاص خود را دارد. این مواد مانند یک عضله مصنوعی با منقبض و منبسط شدن در مقابل تابش اشعه خورشید از خود واکنش نشان میدهند. قیمت انواع نمای ساختما در ارتباط با نمای نانو به مصالحی که بر روی آن نانو صورت میگیرد وابسته است و از متری 100 هزار تومان آغاز میشود. در انتخاب مصالح و پروفیل برای زیرسازی نمای ساختمان مواردی مانند نبشی کشی، ریسمان کشی و اجرای زیرسازی صورت می گیرد. صنعت ساختمان همواره رو به رشد است و با توجه به شرایط و نیازهای انسان با بهره گیری از علم بهترین روش ها و مصالح روزانه در حال خلق شدن است. ᠎This post w​as created  by G​SA Con tent Gener ator DEMO!

طراح و مجری نمای خشک

در این روش به وسیله یک سری اسکوپ (قطعات اتصال دهنده سنگ به دیوار) مشابه تصویر زیر سنگ ها رو روی زیر سازی نصب میکنن. اجرای نمای خشک باعث میشود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … یکی ازمزیت های HPL قابلیت ارتجاع و چگالی کم است، که از انواع نمای خشک ایمن در برابر زلزله به شمار می رود. ولی امروزه از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می رود و در انواع مختلف: آجر، کاشی و روکش ها ارائه می شود. این پدیده به دلایل متعدد ایجاد می شود که اصلیترین آن ترکیب رطوبت محیط با مواد ناخالص داخل آجر است.

از آنجایی که انتخاب و اجرای نمای ساختمان اغلب اوقات کار سخت و دشواری بوده به دلیل اینکه ایجاد و اجرای یک طرح نو و جدید خلاقیت می طلبد. به اصطلاح سیستم نمای لامل از انواع نمای خشک یک سازه مجزا محسوب می شود نمای کرتین وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوششی همرا با سازه خود ایستا است. روش غیر نمایان در نصب نمای خشک ساختمان: روش غیر نمایان نصب سرامیک خشک به خودی خود از دو بخش سیستم کیل و سیستم شیاری تشکیل شده است. یکی از روش هایی که امروزه استفاده می شود و افراد زیادی به دنبال زیبا سازی ساختمان های خود هستند استفاده از نمای آجری هستند نمای آجری یکی از مصالحی است که از دیرباز در ایران استفاده می شد و بسیار محبوب و پرکاربرد است. قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. این روش بسیار خوب است و از به وجود آمدن رطوبت جلوگیری می شود همچنین باعث می شود که در فصل سرما یخ نزند و ترک ایجاد نشود. سرامیک خشک گروهی از مواد جدید است که با توجه به کاربرد ، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، تقسیمات متفاوتی دارند.

همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. تراکوتا یک سرامیک سنتی می باشد که از طریق حرارت دادن به رس تولید می شود، البته باید گفت رس ها در کوره های مخصوصی حرارت می بینند. نمای تراکوتا یک نمای ساختمان زیبا وسنتی در حوزه اجرا و طراحی نمای ساختمان شناخته شده است و در حقیقت نوعی از نمای سفال است. این کار علاوه بر زیباتر کردن نما، نوعی عایق برای صفحات کامپوزیت است و از ورود آب به زیر صفحات جلوگیری میکند. به همین علت نمای کامپوزیت یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی می باشد. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سرامیک پرسلانی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید