کسب و کار پر رونق می خواهید؟ از اجرای نما اجتناب کنید!

نما خشک یکی از انواع پرطرفدار و نوین نمای ساختمان میباشد که مزایای شگفتانگیزی دارد. امروزه سنگ های مصنوعی نیز وجود دارند که هیچ تفاوتی به لحاظ طرح و رنگ با سنگ های مصنوعی ندارند و چه بسا در نگاه اول شما نتوانید تشخیص دهید نمای مقابل از سنگ طبیعی است یا از سنگ مصنوعی. برای این که درباره مبلغ دقیقی که به عنوان قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی باید بپردازید اطلاعات کسب کنید، باید محاسبات خود را بر حسب نقشهای که از مکان مورد نظر در اختیار دارید انجام دهید. براق بودن سرامیک به نوع لعاب و پرداختی که بر روی سطح انجام شده بستگی داره. سرامیک پرسلان به دلیل ضدآب بودن فاقد چسبندگی مستحکم به مصالح سیمانی است در نتیجه تغییرات جوی باعث انقباض و انبساط و جدا شدگی آن از بدنه ساختمان می گردد. در گذشته استفاده از سنگ رواج بسیاری داشت و دلیل آن مقاوم تر بودن سنگ نسبت به کاشی هاو سرامیک های دست ساخته بشر بوده است. سرامیک ها که ساخته دست انسان ها هست دارای تنوع رنگ های متنوعی است و اغلب به صورت رنگ های یکدست و ترکیب آنها در یک نما، زیبایی خود را به رخ می کشند. Th᠎is post h᠎as been do ne by behsaznama C​ontent G enerator D emov ersion.

قطعات نمای خشک

اغلب آنها به صورت رنگ های یکدست و ترکیبی در یک نما، زیبایی خود را به رخ می کشند. این مهارها به صورت پیچی بوده و کاربرد اصلی آنها به عنوان تقویتکننده برای سنگهایی است که مهار آنها آسیب دیده یا نماهای اجرا شده که در کل فاقد مهار بودهاند. روش اجرای اسکوپهای سه پایه نیز مانند اسکوپ دو پایه است و همچنان استفاده از این روش برای مهار سنگ نما توصیه نمیشود. این تنوع در طرح و رنگ باعث میشود که امکان ایجاد طرحهای یکدست و یکنواخت برای طراحان فراهم شود. کسانی که سنگ را به عنوان نمای داخلی ساختمان خود قبول می کنند باید با این مقوله که نمی توان سنگی را پیدا کرد که در آن بازی رنگ مشاهده نشود، کنار بیایند. سرامیک سایز بزرگ فارغ از اندازه بزرگ خود، قابلیتهای متنوع و مختلفی دارد که آن را به مصالحی همه کاره تبدیل کرده است. پوشش دیواره ها با استفاده از موادی همچون گچ، سیمان سفید، سیمان سیاه، سرامیک ها، ام دی اف ها و بلاخره سنگ ها همه در راستای زیبا سازی محل زندگی انسان هاست. چه تفاوت های میان پوشش دیواره های ساختمان با سنگ و سرامیک است؟

آنچه که Everybody باید درباره نما سرامیک

در روش های قدیمی و سنتی نصب و اتصال نماهای آجری مشکلات و آسیب هایی همچون افزایش وزن و حجم ساختمان، عدم اتصال کامل به دیواره های اصلی سازه، نداشتن مقاومت و استحکام لازم در برابر پدیده های طبیعی همچون سیل و زلزله وجود داشت که امروزه با متداول گشتن روش ها و متدهای نصب، معایب و آسیب های روش های سنتی به کل از میان برداشته شده و بازدهی و طول عمر ساختمان هایی با نمای آجری افزایش یافته است. یکی از قابلیتهای چشمگیر سرامیک سایز بزرگ، مقاومت آن در برابر پوسته پوسته شدن است. در این مقاله با یکدیگر آموختیم که یکی از به روزترین و پرکاربردترین نماهایی که از آن استفاده میشود نما سرامیک خشک یا نما پرسیلانی خشک است. اتصال هر یک از این موارد به سطح شاسیکشی یکسان نیست و با کمک پیچ و مهره، آداپتور (برای نمای شیشهای) یا ملات انجام میشود. این قابلیتها به معنی کاربرد این سرامیک در نمای قسمتهای مختلف یک منزل است که چند مورد از آنها را بررسی کردیم.

هر چند سرامیک زیبایی خاص خودشان را دارند و از نظر استحکام و جلا بسیار روی آنها کار شده است اما مرور زمان از زیبایی اولیه آنها می کاهد و طرح های جدید جایگزین آنها خواهند شد. بسیاری از طراحان مجتمعهای مسکونی دوست دارند یک طرح بزرگ بر روی نمای ساختمان کار کنند؛ یا شرکتهای بزرگ مایلاند که از برند یا لوگوی خود در نمای سرکت استفاده کنند؛ قابلیت چاپ بر روی سرامیکهای اسلب این شانس را به آنها میدهد و میتوانند با خیال راحت طرح یا نوشته خود را ایجاد کنند. از طرفی نفوذ آب میتواند وزن یک سازه را بالا ببرد و تأثیر منفی بر استحکام سازه اولیه داشته باشد. استفاده کردن از این نما همان طور که اشاره کردیم میتواند سرعت کار را بیشتر و کیفیت آن را افزایش دهد. انجام این کار ممکنن است ناهنجاری و شکاف ایجاد کند. در نتیجه این نما جهت مناطق معتدل و مرطوب، همچنین مناطق سردسیر گزینه مناسب نمی باشند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با طراح و مجری نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید