کلاس جهانی ابزارها نمای ساختمان دکمه فشاری ساده

استفاده از نبشیهای گالوانیزه یا استیل یا رنگآمیزی نبشی فولادی بهمنظور بهبود مقاومت به زنگزدگی آنها و جلوگیری از فرسودگی زودرس و افزایش طول عمر. عمل دوم در تعیین طول پیچ ضخامت و سختی سنگ است. یکی از نکات بسیار مهم در طراحی نمای ساختمان، توجه با عایق بندی است. سپس با توجه به نیاز، از میلگرد استفاده میشود. این نوع نما به دلیل برخورداری از اشکال هندسی زیبا و قوسهای متعدد، یکی از زیباترین نماهای ساختمان است. نماهای سنگی سنگینترین نوع نما در ساختمانها هستند. از این نوع نما، تحت عنوان نمای ترموود نیز یاد میشود و یکی از زیباترین نماهای مورداستفاده در ساختمانها است. دلیل استفاده از رابیتس، به اجرای نماهای سیمانی با ملات و دوغاب مربوط میشود. در این روش، پس از پخش ملات بر روی رابیتس، نما بر روی آن نصب میشود. بدین منظور، از پروفیلهای فولادی نظیر نبشیها برای زیرسازی آنها استفاده میشود و سپس پانلهای کامپوزیتی بر روی آنها نصب میشوند. در مرحله ریسمان کشی نمای ساختمان، نبشیها به صورتهای افقی نصب شده و جوشکاری میشوند. خلاقیت در معماری نمای ساختمان اداری باعث می شود تا یک نمای خارق العاده در کنار سایر نماهای تکراری یک جلوه ویژه بصری برای تردد کنندگان بوجود آورد .

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

This  da᠎ta w᠎as cre ated by behsaznama  Conte nt G enerator DEMO!

نماهای کامپوزیتی به دلیل نسبت استحکام به وزن بالا، قابلیت تمیزکاری و شست و شوی آسان، مقاومت به خوردگی و غیره، بسیار موردتوجه هستند. اما هرچقدر این نما زیباست، اجرای زیرسازی برای آن نیز به همان نسبت دشوار است و نیاز به تخصص بالایی دارد. نورپردازی در نمای یک ساختمان اداری باید به شکل منطقی باشد و برای این منظور هم در طراحی نمای ساختمان تمهیداتی در نظر گرفته شود. ازنظر قیمت هم این متریال مقرونبهصرفه است و باقیمت مناسبی عرضه میشود. به کار بردن متریال خوب بیشتر از هر هزینهای در ساخت نمای ساختمان اهمیت دارد و این نکته را نباید فراموش کنید. به طور کلی به سبب رابطه نزدیک نمای ساختمان با ادراک مخاطبان، موضوع مهمی برای فضای شهری محسوب می گردد و در ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد. این موضوع شاید به طور موقتی قابل حل باشد اما در درازمدت نمای ساختمان شما دائما در حال شوره زدن خواهد بود. نمای ساختمان در این سازهها از ترکیب ملزومات ساختمانی اصیل و قدیمی مانند سنگ، آجر و چوب بههمراه متریال جدید تشکیل شده است. از نمای شیشه ای در مناطقی استفاده می شود که تابش نور آفتاب به درون ساختمان مشکلی برای ساختمان ایجاد نمی کند.

در جهت کاهش سرعت فرسودگی و افزایش عمر.

نمای سیمانی از مقاومت لازم در برابر حریق برخوردار است و در صورت بروز آتش سوزی از انتشار آن جلوگیری می کند. ذکر این نکته ضروری است که در صورت استفاده از میلگرد در زیرسازی نمای ساختمان، قیمت تمامشده زیرسازی ساختمان افزایش خواهد یافت. برای ایجاد یک زیرسازی نمای آجری مطمئن در حالت خشک، از قطعات فلزی نظیر ریل، پیچ و انواع پروفیل فولادی استفاده میشود. ایجاد لایه محافظ در برابر رطوبت و زنگزدگی لایههای زیرین بهوسیله آهن کشی نمای ساختمان در جهت کاهش سرعت فرسودگی و افزایش عمر. ضمن اینکه، به دلیل وجود امکان ریزش نمای سنگی، باید حتماً از اتصالات مطمئن استفاده شود. در این روش، از المانهای افقی و عمودی برای نگهداری نما استفاده میشود و نیازی به وجود ملات نیست. در زمان اعمال دارای بوی نسبتاً قوی هستند که به دلیل وجود ترکیبات آلی voc می باشد لذا وجود تهویه مطبوع حین رنگ آمیزی فوقالعاده اهمیت دارد. انتخاب اتصالات و پروفیلهای مناسب و دارای حد تحمل بار بالا در صورت استفاده از نمای سنگی در ساختمان. نبشی کشی نمای ساختمان قبل از اجرای نما انجام میشود و سپس نما بر روی آن سوار میشود.

نبشی کشی ساختمان در بین مهندسان به نام هایی همچون زیرسازی نمای ساختمان، آهن کشی نمای ساختمان و شاسی کشی ساختمان نیز معروف است. همچنین، توصیه میشود که رابیتس ها بهصورت دولایه استفاده شوند و ستونهای آنها نزدیک به یکدیگر قرار گیرند تا عبور ملات و دوغاب از بین شبکه رابیتس به حداقل مقدار ممکن برسد. در طراحی نما، پنجره ها نقش ایجاد کننده شفافیت را بر عهده دارند و از صلبیت بنا به تناسب تعداد و وسعت روزنه های موجود می کاهند. نمای سنگ گرانیت: این نوع متریال در برابر باران های اسیدی و آلودگی مقاوم بوده و سیمای سفید و یکپارچه ای ایجاد می کند. اصل انتخاب رنگ در رابطه با متریال نما نیز مصداق دارد، یعنی هر چه متراژ زمین کوچک باشد، باید تا جای ممکن از رنگهای روشن استفاده کرد که ساختمان بزرگ تر جلوه کند. نمای ساختمان میتواند به عنوان یک عایق صوتی ایدهال و مناسب عمل کند. کمک به نگهداری مصالح بهکاررفته در نمای ساختمان و افزایش استحکام نما و جلوگیری از تخریب و یا سقوط آنها. آتش سوزی: نمای ساندویچ پانل با بهره گیری ازجدید ترین دانش روز دنیا توانسته این ضعف عمده که دامن گیر همه محصولات نماسازی می باشد را از پوشش دهد و با بکار گیری هسته پشم سنگ از اشتعال و آتش سوزی جلوگیری نماید. ᠎This con te nt has been c​reated by behsaznama᠎ Con tent Generator​ Demover sion!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد منبع لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید