کلمه آخر راهنما به اجرای نما

سپس سرامیک با کلیپس ها از طریق رانرهای افقی به زیرسازی اصلی نما متصل می شوند. در این روش ، پشت سرامیک ها با مته های آندرکات سوراخهایی قارچی شکل ایجاد شده و سپس انکرهایی از جنس استیل 304 درون آنها تعبیه شده و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکرهای پشت سرامیک بسته میشود و سرامیک به واسطه این کلیپسها ، روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب می شود. سازنده بر اساس کیفیت مدنظر، موقعیت جغرافیایی، شرایط آبوهوایی و هزینه، اقدام به انتخاب مصالح نما میکند. تهویه جریان هوای داخل این محفظه با توجه به شرایط اقلیمی محل قرارگیری ساختمان و بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییر است. پس از پایان سفتکاری ساختمان، نوبت به ساخت نما میرسد. اگر این سرامیک را از نزدیک دیده باشید، حتما متوجه وجود سوراخ هایی در لایه میانی آن شده اید. با این وجود باید این نکته را در نظر بگیرید که نصب نمای سرامیک خشک پرسلانی نیاز به تخصص و تجربه دارد. بنابراین ساختمان باید توانایی تحمل وزن این نماها را داشته باشد. بنابراین اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بدون نگرانی سرامیک خشک فول بادی را جایگزین سرامیک خشک مجوف کنید.

نمای خشک نمایان

Data h as  been cre at​ed by GS A Content  Ge᠎nera tor DE MO​.

هزینه اجرای نمای خشک

بنابراین بسیاری از کارشناسان و پیمانکاران ساختمانی پیشنهاد می کنند که در مواقعی که استفاده از سرامیک مجوف چندان ضروری نیست، از نمای سرامیکی خشک فول بادی یا پر استفاده کنید. به رغم تمام ویژگی های منحصربه فرد سرامیک مجوف خشک، از آن جایی که این سرامیک وارداتی است، قیمت تمام شده بالاتری دارد. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم حتماً چسب پلی اورتان را تهیه کنید و در جعبه لوازم خود قرار دهید. بنابراین نفر برتر ملزم به ارائه آلبوم نما و نقشه های فاز ۲ نما و برآورد هزینه اجرای طرح با فرمت JPG می باشد. در سیستم نصب خشک پنهان، بست های سیستم نصب به روش های مختلفی مانند؛ ایجاد شیار یا سوراخ کاری پشت سرامیک، استفاده از چسب های پلی ارتان و … نمای ساختمان با استفاده از مصالح مختلفی ساخته میشود؛ سنگ، چوب، شیشه، کامپوزیت، سیمان و … اگر چنانچه تمایل دارید از این نوع سرامیک برای نمای ساختمان های خود استفاده کنید، با ما در کاشیران همراه باشید. درج هرگونه لوگو و اسم خود در طرح های ارسالی ممنوع می باشد و در صورت مشاهده باعث حذف طرح حای شما می گردد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با استفاده از این سرامیک کمتر از سرامیک مجوف پرسلانی است و همین موضوع باعث شده است که بیشتر کارفرمایان این سرامیک را برای نمای ساختمانشان انتخاب کنند.

نمای خارجی با ظهورمدرمنیسم در معماری و شروع عصر مدرن علاقه مندی وافر به ایجاد ساختمان های بلند مرتبه و ساخت و سازهای صنعتی، استفاده از مصالح پیشرفته بیش از بیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و طی چند سال اخیر، استفاده از ورقهای کامپوزیت آلومینیوم به عنوان یکی از مصالح پیشرفته، آنچنان مورد استفاده قرار گرفته که امروزه به یکی از اصلی ترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی کشور مبدل شده است. کاشیران بزرگ ترین عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران است که انواع نمای سرامیک خشک پرسلانی را با قیمت عمده به فروش می رساند. نمای سرامیک خشک پرسلانی دیوارپوشی ویژه است که علاوه بر مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم، قیمت تمام شده آن هم نسبت به سایر مصالح ارزان تر است. به نمای سازه مهر می شوند.از دیگر روش های نصب پنهان، می توان به سیستم شیاری و KEIL اشاره کرد. بنابراین، به منظور جلوگیری از جلب توجه بست ها می توان آن ها را با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک متناسب با رنگ سرامیک پوشاند و یا در ترازهای پایین تر که امکان رویت بست ها وجود دارد، از روش نصب پنهان یا روش های نصب­تر استفاده کرد.

بست های سیستم نصب خشک نمایان، در سطح نمای سرامیک قابل رویت هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی مدل ها و نمونه های جدیدی از چوب نما وارد بازار شده است. با توجه به اینکه سنگ ها توسط ملات بر روی بنا یا یک سازه قرار گرفته و نصب می گردند و سطح هموار و مسطحی را برای آن سازه به وجود می آورند امکان پیاده سازی سنگ در طرح و اشکال و ابعاد مختلف و متفاوت وجود دارد. در این روش چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و ضربات و ارتعاشات وارده به ساختمان و نما را خنثی میکند. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استنلس استیل ، بر روی رانر آلومینیومی به صورت عمودی نصب میشوند و این روش بسیار پرکارد و مورد استقبال قرار گرفته و مزیت آن سرعت بالا در نصب و امکان رگلاژ و تعویض تایل بعد از اتمام نما میباشد. در سیستم نصب خشک نمایان، بست های سیستم نصب در معرض دید قرار دارند و سرامیک از طریق این بست ها به نمای ساختمان مهار می شود. کلیپس ها نیز از طریق پیچ مخصوص در داخل سوراخ ها محکم می شوند. در این روش، بست های استیل (کلیپس ها) به گونه ای به پروفیل های قائم (استادها) اتصال پیدا می کنند که سرامیک ها در داخل لبه نگهدارنده آن ها مهار می شوند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت اجرای نمای سرامیک خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید