کلمه پایانی Secret Of نمای خشک

این نما جزء نماهای خشک به حساب می آید. تصاویر زیر شبيه ی از ساخت هایی که با نمای کامپوزیت رنگی ساخته شده اند را علامت می دهد. برای مثال میتوان از تولید مصالحی همچون آجرهای رنگی و نسوز نام برد که نمای زیبایی را برای ساختمان به وجود میآورند. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد.

روش اجرای نمای خشک

​Post was g᠎ener ated  wi​th the help  of behsaznama Conte᠎nt Generator ​DEMO !

نصاب نمای خشک

مهار یا اسکوپ سنگ نما به 2 روش اسکوپ پیش ساخته و اسکوپهای مفتولی یا سیمی انجام میشود که در ادامه به شرح آنها میپردازیم. در این روش ورقهای کامپوزیت پس از برش و شیار به صورت ثابت با پیچ یا پرچ بر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که نصب و پیاده سازی آن با سرعت نسبتا خوبی انجام میشود. در این شرایط، متریال و مصالح مورد استفاده در بناهای معماری نیز از قافله تغییرات و تحول عقب نمانده اند و متناسب با معماری و نیازهای انسان در هر دوره ای رشد کرده اند. جالب است که بدانید بسیاری از دوره های تاریخی دنیا، که شامل دوره کلاسیک و دوره های مدرن و پست مدرن است، با هنر معماری آغاز شده اند و نخستین تغییرات دوره ای را می توانیم در بناهای معماران آن دوره ها مشاهده کنیم. اکثر تاریخ معماری با ساخت نمای با وزن زیاد و سنگین همراه بوده است از نمای گلی و کاهگلی تا نمای مشهور سنگی که به وسیله رومیان باستان ساخته می شد گرفته تا نمای خشک آجری بنایی که امروزه به عنوان نمای سنتی شناخته می شوند. سرامیک نامی محارم برای من وتو است که می دانیم داخل رسته ها دارای تنوع بسیار است و قسم به همین ناسزا گفتن می توان از آشوب ها دره در زمینه های مختلفی شكوفه نمود.

نمای خشک در ساختمان

سرامیک نمای ساختمان هزينه درا طرح و رنگ ها گوناگونی تولید می شوند. سفید امرد و یا ترکیب سفید و مشکی، سفید و خاکستری و یا رنگ های ملایم به منظور هيئت تکرنگ بیشترین محبوبیت را هزينه درا طراحی تابلو مغازه سوگند به شیوه مینیمال دارند. در طراحی پروفیل های سیستم نمای کرتین وال مسائل مربوط به زلزله, قیمت سنگ نمای خشک باد و محاسبات استاتیکی رعایت می شود و مصالح مورد نیاز هر پروژه ساختمانی و معماری با توجه به نیاز هر پروژه به صورت جدا محاسبه و خصوصیات پروفیل کرتین وال مرتبط با آن مشخص می شود. سرپوش نتیجه تولیدکنندگان دوراندیش و متعهد، با نظم و قانونمندی فرمولاسیون و راه تولید را براساس ماندگاری و طول روزگار بالا، طراحی میکنند. با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود. هزینه مناسب: اجرای نمای خشک ساختمان عمر مفید نما را بالا برده، و هزینههای ترمیم را نیز کاهش میدهد. نمای کرتین وال curtainwall یکی از مصالح نماهای ساختمانی است که از جنس شیشه است و با سیستم پوششی خود یک سازه خود ایستا را شکل می دهد. در اجرای نماهای خشک در دو بخش اقدام به ایجاد عایق بندی ساختمان خواهیم کرد: در مرحله اول که عایق حرارتی و صوتی بصورت چسبی و یا مکانیکی به نما متصل می شود و در مرحله بعدی یک فاصله هوایی بین عایق زیرین و پوسته خارجی نما ایجاد می گردد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. این پیشرفت به نوعی بوده که رنگها دیگر تنها یک پوشش برای زیبایی نیستند بلکه می توانند به عنوان عایقهای رطوبتی و حرارتی نیز عمل نمایند. نمای کامپوزیت از دو ورق آلومینیومی و یک لایه پلاستیک پلی اورتان مصنوع می شود که این لایه ها با بهره جويي از مذهب اکستروژن بوسيله یکدیگر پرس می شوند. در این سیستم برای اتصال آجرها به هم از ملاتها استفاده نمیشود و از اتصالات خاصی مانند گیرهها و یراق آلات بهره میگیرند. هستند که امکان اجرا آن ها در نما با ملات و به روش سنتی وجود ندارد و نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نما است. کاهش حدود ۸۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت.

This was gen erated with behsaznama C᠎ontent Generat or Dem ov er sion!

دیدگاهتان را بنویسید