گارانتی بدون استرس نمای ساختمان سنگ

فایبر سمنت برد نوعی از پانل سیمانی اتوکلاو شده است در حال که پانل بوردکس از جنس گچ برگ و با الیاف است اما گچ آن اصلاح شده است و در مقابل آب کاملاً مقاوم است. در حال حاضر نیز یک نوع جدید از پانل گچ برگ اصلاح شده و مقاوم در برابر آب برای اجرای نمای ساختمان در ایران از مبدا کشور ترکیه وارد میشود که با برند بوردکس در ایران به فروش میرسد. بوجود آمد، هر روز به میزان استفاده از اقسام مختلف شیشه بعنوان یک مصالح ساختمانی بسیار زیبا، عایق و در عین حال با صرفه اقتصادی افزوده میشود. همچنین بهتر است بدانید طراحی نما می بایست توسط معمار انجام گیرد و توسط شهرداری منطقه یعنی در منطقه ای که سازه یا همان ساختمان در حال ساخت است تأیید شود. همچنین پیش از اجرای نمای سیمانی بر روی بلوک سفالی بهتر است که ابتدا سطح دیوار را با پلاستر سیمان سیاه به ضخامت 5 سانتیمتر پوشش دهیم تا از ترک خوردگی سیمان سفید در اثر انقباض و انبساط و به دلیل عدم تناسب ضریب حرارتی سفال و سیمان جلوگیری شود. نمای سیمان سفید نیز با استفاده از مخلوط سیمان سفید و پودر سنگ و آب و با استفاده از ماله بر روی دیوار پیرامونی ساختمان انجام میشود.  Artic᠎le was creat᠎ed ​with behsaznama Con tent G​ener ator ᠎DE​MO!

نمای ساختمان سنگ خشک

در روش دوغابی همانگونه که مشخص است پس از دیوارکشی دیوار پیرامونی ابتدا آجر نما در فاصله حداقل 5 سانتیمتری از دیوار قرار میگیرد و پشت آن توسط مخلوط دوغابی سیمان و آب پر میشود. معمولاً مابین قطعات آجر نما از صلیب پلاستیکی استفاده میشود و پس از اتمام دوغاب ریزی فاصله مابین آجر نما توسط پودر مخصوص بندکشی پر میشود. هر پانل فایبر سمنت به ابعاد 120 سانتیمتر در 240 سانتیمتر و در انواع ضخامت از 4 میلیمتر تا ضخامت 18 میلیمتر در ایران تولید و به فروش میرسد. در طراحی نما،باید فرهنگ و بافت منطقه بررسی شود و با هنر معماری و خلاقیت طراح ترکیب شود تا ظاهر چشم نوازی برای ساختمان ساخته شود. هویت بخشی به این مفاهیم و کشف ویژگی های مشترک کلید درک سبک در معماری است. بیشتر طراحان دکوراسیون و معماری تلاش می کنند ایده آل ترین و مناسب ترین نما را برای ساختمان طراحی و اجرا کنند. فرق نمی کند که ساختمان شما چگونه مکانی باشد، بهتر است برای تمام ساختمان ها چه ویلایی، آپارتمان، اداری و برج های مختلف بهترین و مناسب ترین نما را انتخاب و اجرا کرد. تنوع رنگ: با توجه به وجود تنوع رنگ ورق ها طراحان می توانند از رنگ های بسیار متنوع و مختلف از جمله رنگ های متالیک در طرح های خود استفاده کنند. Data h as been gen erated with the help of behsaznama C​on​tent G᠎en᠎er᠎at or Demov ersion!

به درستی صورت نپذیرد منجر به چه اتفاقی خواهد شد؟|5 ایده‌های شیک برای نمای ساختمان شما|کلمه آخر تکنیک به نمای ساختمان}

کارخانه های متعددی در ایران اقدام به تولید سمنت برد در ضخامت های مختلف و با نشان استاندارد کرده اند. در این سبک طراح سعی در استفاده از مصالح جدید، به روز و تولید شده با روشهای نوین در نماسازی دارد و در طراحی از عناصر و المانهای تزئینی استفاده نمیکند. اغلب برای این سبک نماها از سنگ تراورتن، سنگ مرمر و یا سنگهای گرانیتی به کار برده میشود. نقش های تزئینی در طراحی نما به سبک باهاوس جایی ندارد. سنگ دهبید بیشتر به عنوان سنگ نما در فضای داخلی سازه ها شناخته شده است. در زمان اجرای نمای سمنت برد در صورتی که نیاز به اجرای بالابر هیدرولیکی برای ساختمان باشد با استفاده از سمنت برد میتوان اقدام به ساخت شفت بالابر نمود و این مسئله منجر به کاهش هزینه ها میشود. آیا می دانید اگر زیرسازی نمای ساختمان به درستی صورت نپذیرد منجر به چه اتفاقی خواهد شد؟ نمایی زیبا و نامتعارف می تواند در نهایت سادگی بیننده را به خود جذب نماید، درست مانند این ساختمان با دیوارهای سنگی و ملحقات شیشه ای.

سنگ نمای خشک

This po​st was c᠎reat᠎ed ​with t he ᠎help of behsaznama Conte nt Gener ator  DEMO!

Top 10 نمای ساختمان اکانت برای دنبال کردن در Twitter

عملکرد غیر وابسته در هنگام زلزله: با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد. یک نمای صلب، با حجم خشک و خشن خود، مسلما نمی تواند جذاب و مطلوب واقع شود. از نمای شیشه ای در مناطقی استفاده می شود که تابش نور آفتاب به درون ساختمان مشکلی برای ساختمان ایجاد نمی کند. اگر در نمای ساختمان به علت صرفه جویی در هزینه ها از مصالح نا مرغوب و درجه 3 استفاده نمایید در آینده و برای فروش ساختمان دچار مشکلات عدیده ای می شوید زیرا بسیاری از خریداران کیفیت یک ساختمان را بر اساس پوسته آن ساختمان می سنجند و عدم استفاده از در نما را نشانه بی کیفیتی کل ساختمان می دانند پس بهتر است در نمای ساختمان از مصالح با کیفیت استفاده نمایید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید