گارانتی بدون استرس نمای ساختمان

در روش خشک از شاسی کشی فولادی استفاده میشود اما در روش دوغابی از مخلوط سیمان و آب استفاده میشود و در نهایت با پودر مخصوص بندکشی میشود. نمای ساختمان با سنگ نیز با استفاده از روش دوغابی به دیوار متصل میشود و البته در شرایطی که از روش دوغابی برای نمای سنگی ساختمان استفاده میشود بهتر است که مطابق با مقررات ملی ساختمان ایران از اسکوپ سیمی و یا اسکوپ پروانه ای استفاده شود. فایبر سمنت برد نوعی از پانل سیمانی اتوکلاو شده است در حال که پانل بوردکس از جنس گچ برگ و با الیاف است اما گچ آن اصلاح شده است و در مقابل آب کاملاً مقاوم است. از اینروست که با انبوه نماهای ساختمان مواجه هستیم که از استاندارد خاصی در طراحی نما بهره ای نبرده اند خوشبختانه اخیرا پس از الزامی شدن طراحی نمای واحد مسکونی توسط شهرداری و تعریف یکسرس از استانداردهای اولیه معماری در بحث طراحی نمای ساختمان مسکونی و متریال های به کار گرفته شده در نمای ساختمان همینطور میزان و تعدد متریال به کار گرفته شده در طراحی نمای آپارتمان مسکونی توسط کمیته نمای شهرداری امید فراوانی به زیباتر شدن چهره شهر و استفاده از نماهای اصولی و استاندارد توسط طراحان رشته معماری است.  This  post was gen er᠎at᠎ed by behsaznama Con​te᠎nt ​Genera to r DEMO !

سیمانکاری نمای ساختمان

با توجه به اینکه انواع سازه کناف با انواع وزن و ضخامت در بازار ایران به فراوانی یافت میشود اجرای آن نیز به نسبت فایبر سمنت برد ارزانتر خواهد شد. در صورت استفاده از پانل سیمانی معمولاً شاسی کشی با پروفیل گالوانیزه مخصوص انجام میشود و پانل به شاسی گالوانیزه پیچ میشود. پانل بوردکس با برند Boardex به ابعاد 120 سانتیمتر در 240 سانتیمتر و با ضخامت 12.5 میلیمتر در بازار موجود است. هر پانل فایبر سمنت به ابعاد 120 سانتیمتر در 240 سانتیمتر و در انواع ضخامت از 4 میلیمتر تا ضخامت 18 میلیمتر در ایران تولید و به فروش میرسد. هر نوع هزینه ای که در نمای ساختمان می کنید، بهترین سرمایه گذاری ساختمان است زیرا داشتن نمایی زیبا و شیک بسیار بر افزایش قیمت ساختمان تاثیر دارد. در این بخش تصاویری از جدیدترین مدل های نمای ساختمان های زیبا و لاکچری را مشاهده می کنید که می توانید برای طراحی نمای ساختمان خود از این تصاویر ایده بگیرید.

نمای ساختمان راهنمای برقراری ارتباط ارزش

طراحی نمای خارجی ساختمان نه تنها برای ساختمانهای تجاری و اداری مهم است بلکه برای ویلاها به خصوص ویلاهای شمال کشور هم اهمیت دارد. همان گونه که در بالا ذکر شد طراحی نمای ساختمان تنوع بسیاری دارد اما برای این که شما در طراحی نمای ساختمان خود دچار مشکل و پرداخت هزینه های گزاف برطرف نمودن مشکلات نشوید لازم است که این کار را به افراد با تجربه و حرفه ای در این زمینه بسپارید. همانطور که گفته شد سرامیک نما و سنگ نما دو پوشش دهنده پر کاربرد در نماهای ساختمانی هستند که اکثر ساختمان ها با آنها پوشش داده می شوند. در روش دوغابی همانگونه که مشخص است پس از دیوارکشی دیوار پیرامونی ابتدا آجر نما در فاصله حداقل 5 سانتیمتری از دیوار قرار میگیرد و پشت آن توسط مخلوط دوغابی سیمان و آب پر میشود. برای بازسازی خانه در قسمت سقف باید توجه داشته باشید که از مواد سبک وزن استفاده بشه تا بار زیادی بر سقف خانه تحمیل نشه. در شرایطی که از بتونه ماستیم مخصوص پانل فایبر سمنت برد استفاده نشود ممکن است که پس از گذشت مدتی موج در پانل ایجاد شود که این مسئله منجر به عدم زیبایی نمای ساختمان خواهد شد.

فرض کنید تغییر نمای ساختمان شما|چه کاری می‌توانید انجام دهید برای صرفه‌جویی نمای ساختمان شما از نابودی توسط رسانه‌های اجتماعی؟|نمای ساختمان – تجزیه و تحلیل عمیق در مورد اینکه چه کار می کند و چه چیزی نیست}

در کنار اجرای یک طراحی زیبا، نورپردازی نما نیز می تواند به زیبایی هرچه تمام تر نمای ساختمان کمک کند. در طراحی نما کاربری ساختمان(مسکونی، اداری و …) مد نظر قرار گرفته شود. در شرایطی که از هبلکس برای دیوارکشی استفاده میشود میتوان به صورت مستقیم از لایه سیمان سفید به منظور اجرای نمای سیمانی استفاده کرد که این مسئله منجر به کاهش هزینه های اجرا ساختمان میشود و از این نظر برای کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است. طراحی نمای اسلامی دارای ویژگی منحصر به فرد و المان های مشخصی است که این گونه طراحی ها را شاخص نموده است. انتخاب سبک طراحی نما ، باید مرتبط با حوزه کسب و کاری شما باشد. چندین تراس چندلایه در اطراف ساختمان فرم منحصر به فرد نما را ایجاد می کنند. انتخاب کردن نمای بیرونی ساختمان بسیار مهم است و طراحان دکوراسیون در طی سال ها تلاش کرده اند تا با علم و مهارتی که دارند بهترین و زیباترین طراحی ها را در نمای ساختمان به کار ببرید. همچنین پیش از اجرای نمای سیمانی بر روی بلوک سفالی بهتر است که ابتدا سطح دیوار را با پلاستر سیمان سیاه به ضخامت 5 سانتیمتر پوشش دهیم تا از ترک خوردگی سیمان سفید در اثر انقباض و انبساط و به دلیل عدم تناسب ضریب حرارتی سفال و سیمان جلوگیری شود.

اجرای نمای سنگ به روش خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک.

دیدگاهتان را بنویسید