یادگیری توسعه سیمانکاری نمای ساختمان درآمد شما

تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود. این روش، نخستین بار توسط شرکت آلمانی ابداع شد که به صورت غیرنمایان قطعات سرامیکی روی سازه آلومینیومی نصب می شود. ظاهر و نمایی شکیل و شیک و در عین حال ایمن به سازه خود ببخشید. شاسی کسی به مرحله ای گفته می شود که نگهدارنده وزن نمای ساختمان است و معمولا به سازه های اصلی ساختمان وصل می شود. همین امر باعث می شود تا وزن کلی ساختمان کم شود. طراحان و معمارانی که با دانش، ذوق و خلاقیت بالا در تلاشند تا طرحهای نو و زیبا ایجاد کنند. اجرای سرامیک خشک پرسلانی : سرامیک خشک نما dry ceramic facade به دلیل برخورداری از ویژگیهایی چون پایداری در دماهای بالا، استحکام زیاد و مقاومت بالا در برابر خوردگی، عدم جذب آب در بسیاری از پروژه های ساختمانی در دنیا به عنوان نمای اصلی و منحصر به فرد ساختمان توسط طراحان و معماران در مراحل ابتدایی جهت اجرای نمای خشک پروژه انتخاب می گردد و در لیست اجزای بسیار مهم و استراتژیک قرار می گیرد.

متریال نمای خشک

​Th is post h᠎as ᠎been g​ener​ated  with t he help of behsaznama Con tent Generat or Demov᠎ersion .

معماران و طراحان برای طراحی نما، در ابتدا همه شرایط و نیازها را در نظر می گیرند و بعد از آن بر اساس آنها بهترین نوع نما را طراحی می کنند. بعد از مطمئن بودن از تراز بودن سنگ نما ، محافظ پلاستیکی به کار رفته شده برای جلوگیری از ایجاد ترک در سنگ برداشته می شود. همچنین در ادامه جدول انواع نما سنگ را برای شما تهیه و تنظیم کردهایم تا بتوانید به طور کلی و اجمالی هر یک مشاهده نمایید. اول اینکه یک نقشه تحت عنوان نقشه شاسی کشی نمای ساختمان باید تهیه شود و بر اساس آن، اقدام به آهن کشی ساختمان نمایید. مرحله ابتدایی، زیرسازی یا به عبارتی شاسی کشی است. در این مرحله از شاسی های فلزی، پروفیل و پیچ و پرچ های گوناگون و متنوع استفاده می شود، سپس نمای ساختمان اجرا می شود. امروزه اجرای نما با استفاده از متریال و روش های اجرایی متنوع در الویت سازندگان قرار گرفته و هرکدام به نحوی به دنبال ایجاد سیمای جذاب و جلب توجه مخاطب می باشند. ترموود به دلیل مقاومت در برابر آب و هوا،ظاهر زیبا و ابعاد و رنگ های متنوع یک انتخاب مناسب برای نمای مدرن می باشد.البته باید توجه داشت این مدل نمابه رسیدگیه بالایی نیاز دارد.

در واقع عموما این نوع سرامیک از نوع سرامیک های پرسلانی در نظر گرفته می شود که مزیت های بالایی نسبت به کاشی سرامیک های غیر پرسلانی دارد. هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به صورت نمایان کمتر از روش های غیر نمایان خواهد بود. یکی دیگر از مزایای مهم این نما اجرای نسبتا سریع و آسان تر آن است که کارفرما را زودتر به نتیجه نهایی دلخواه می رسند و البته این نما نسبت به نمای کلاسیک معمولا هزینه های کمتری دارد و با بودجه کارفرما متناسب است.در این نما سادگی و حذف جزییات را میتوان به شدت مشاهده کرد و از آن لذت برد. در بین روش های غیرنمایان روش انکری به دلیل استفاده از سرمته سوراخ کاری و انکر شرکت آلمانی هزینه بیشتر دارد و روش شیاری Beko چون تولید شرکت ایرانی است مقرون به صرفه تر خواهد بود. یکی دیگر از مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و…

بعد از مخلوط کردن 2 چسب با هم خمیری نرم به دست می آید، که در 4 گوشه سنگ می توان از این مطلب آن استفاده کرد. به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد. در این روش ضخامت تایل ها حداقل ۷ سانتیمتر می باشد. در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود. سوراخ هایی پشت تایل های سرامیکی توسط سرمته ایجاد می گردد. ولی در این روش اتصالات قطعات سرامیکی در نما قابل مشاهده است و زیبایی نما را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین در انتخاب سنگ نما بیش از زیبایی به کیفیت سنگ نما و مقاومت آن اهمیت بدهید. نمای سنگ خشک، دارای سیستم مکانیکی و خودایستا می باشد. سنگ ها از زیباترین و ماندگارترین مصالح برای استفاده در نمای ساختمان ها هستند. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت. اما در روش غیر نمایان که با متدهای مختلف اجرا می شود، از پیج و پلاک و کلیپس بر روی نمای کار استفاده نمی شود بلکه تمام کارها زیر سنگ انجام می شود.  Content h᠎as be en created wi​th t​he ᠎he lp of  behsaznama  Cont᠎ent Gene ra᠎tor DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید