یاد بگیرید دقیقا چگونه قیمت اجرای نمای سنگ خشک را در 2 روز بهبود دادم

فرق نمی کند که ساختمان شما چگونه مکانی باشد، بهتر است برای تمام ساختمان ها چه ویلایی، آپارتمان، اداری و برج های مختلف بهترین و مناسب ترین نما را انتخاب و اجرا کرد. از آنجا که نمیتوان مادهای یافت که همه خواص مورد نظر را دارا باشد، باید به دنبال چارهای دیگر بود. حتی ظروف ساده مصری ، دارای نقاشی های دستی بود. اجرای نمای ساختمان با سیمان سفید نسبت به سایر مصالح اجرای نما ارزانتر خواهد بود. نمای ساختمان با سنگ نیز با استفاده از روش دوغابی به دیوار متصل میشود و البته در شرایطی که از روش دوغابی برای نمای سنگی ساختمان استفاده میشود بهتر است که مطابق با مقررات ملی ساختمان ایران از اسکوپ سیمی و یا اسکوپ پروانه ای استفاده شود. اگر به هر علتی برای ورقهای کامپوزیتی که در طراحی نمای ساختمان به کار رفتهاند مشکلی به وجود آمد، میتوان آنها را به راحتی تعمیر یا تعویض کرد. این روزها، معماران با فکر کردن به طراحی نمای بیرونی که به معنای واقعی کلمه آثار هنری هستند، ریسک می کنند. سنگ آتشکوه گران قیمت ترین سنگ تراورتن محسوب می این مطلب شود. ᠎Th is c onte nt was created by behsaznama Content Gene᠎ra᠎tor DE᠎MO!

نمای ساختمان نمایش کلی

نمای سیمان سفید نیز با استفاده از مخلوط سیمان سفید و پودر سنگ و آب و با استفاده از ماله بر روی دیوار پیرامونی ساختمان انجام میشود. نماهای سیمانی با نام های مختلفی از جمله نمای رومی، نمای چکشی، نمای تیشه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای کمچه ای و نمای تگری شناخته می شوند. در ادامه هم تصاویری از مدل های متنوع ساختمان مدرن و شیک را مشاهده می کنید که الگویی خوب برای طراحی نما هستند. در این بخش قصد داریم مدل های متنوع نمای بیرونی برای ساختمان ایرانی و خارجی را به تصویر بکشیم که الگوی خوبی برای طراحی به حساب می آیند. در ادامه تصاویری متنوع از منازل دوبلکس را به اشتراک گذاشته ایم که در ساختمان های دوبلکس با دو متریال اصلی و فرعی با 2 رنگ متضاد از هم طراحی شده اند که زیبایی نمای خارجی این منازل را دو برابر می کند. نمای سرامیکی در مقابل سنگی از قیمت کمتری برخوردار است و زیبایی خاصی به نما می بخشند. طراحی نمای بیرونی ساختمان اولین نقطه ای است که با مخاطب ارتباط برقرار می کند و عنصر تاثیرگذار و خاصی است. درواقع این میزان دمای محیط است که زمان نهایی را برای خشک شدن کامل رنگ نمای ساختمان تعیین می کند. ᠎Th​is data has ᠎been w᠎ritt​en ​wi᠎th behsaznama Content Gene rator DE​MO!

نمای ساختمان سنگ خشک

پوشش نهایی نمای اتیکس می تواند چوب، آجر لعابدار، فلز، اندود و … بیشتر طراحان دکوراسیون و معماری تلاش می کنند ایده آل ترین و مناسب ترین نما را برای ساختمان طراحی و اجرا کنند. پس از اتمام نصب پانل آجر نما و به منظور زیبایی بیشتر مابین آجر نما توسط پودر مخصوص بندکشی پر میشود. در روش خشک از شاسی کشی فولادی استفاده میشود اما در روش دوغابی از مخلوط سیمان و آب استفاده میشود و در نهایت با پودر مخصوص بندکشی میشود. معمولاً مابین قطعات آجر نما از صلیب پلاستیکی استفاده میشود و پس از اتمام دوغاب ریزی فاصله مابین آجر نما توسط پودر مخصوص بندکشی پر میشود. در روش دوغابی همانگونه که مشخص است پس از دیوارکشی دیوار پیرامونی ابتدا آجر نما در فاصله حداقل 5 سانتیمتری از دیوار قرار میگیرد و پشت آن توسط مخلوط دوغابی سیمان و آب پر میشود. همچنین پیش از اجرای نمای سیمانی بر روی بلوک سفالی بهتر است که ابتدا سطح دیوار را با پلاستر سیمان سیاه به ضخامت 5 سانتیمتر پوشش دهیم تا از ترک خوردگی سیمان سفید در اثر انقباض و انبساط و به دلیل عدم تناسب ضریب حرارتی سفال و سیمان جلوگیری شود. در روش اجرای نمای خشک ابتدا شاسی کشی فولادی به صورت طولی و عرضی صورت میگیرد که در این روش و معمولاً شاسی کشی توسط پروفیل قوطی و میلگرد انجام میشود و پانل آجر نما به صورت مستقیم و با استفاده از بست مخصوص به شاسی فولادی متصل میشود. Post was created ᠎by behsaznama Content Generato​r  DEMO!

اطلاعات پیشرفته به نمای ساختمان

در این بخش تصاویری از جدیدترین مدل های نمای ساختمان های زیبا و لاکچری را مشاهده می کنید که می توانید برای طراحی نمای ساختمان خود از این تصاویر ایده بگیرید. بدین منظور می بایست بدنه ساختمان با ساختار سازه ای ساختمان اتصالات یکپارچه داشته باشد. به همین منظور ساخت نمای ساده کمی دشوار به نظر می آید. متریال متنوعی برای طراحی نمای خارجی منازل استفاده می شود و باید از متریال به روز بهره برد. آجر نما به دو روش خشک و دوغابی در نمای ساختمان اجرا میشود. اما در حال حاضر در بین این پوشش دهنده های ساختمانی در نمای خارجی دو متریال سرامیک نما و سنگ نما گوی سبقت را از دیگران ربوده اند و در راس پوشش دهنده های نمای خارجی ساختمان ها قرار دارند. مرمریت نجف آباد که رنگ مشکی آن بسیار شناخته شده است هم یکی دیگر از انواع سنگ مرمریت است که درخشندگی و زیبایی آن زبانزد همه کارشناسان ساختمان است.

انواع نمای خشک

Th is has been g en erated wi᠎th the  he lp  of ᠎GS᠎A Conten t Ge᠎nerato᠎r DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید