یک دیتیل اجرای نمای خشک ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

نمای ساختمان یکی از پرهزینه ترین بخش های هر بنایی به شمار می رود و انتخاب هوشمندانه ی سیستم های پوشش نما می تواند در صرفه جویی در بودجه و در عین حال زیباسازی و عمر مفید ساختمان نقش پررنگی را ایفا کند. برای بیان انواع بهترین سیستم های پوشش نما محصولات شرکت آلوتک را معیار قرار می دهیم زیرا این شرکت نمایندگی رسمی برندی بین المللی است و توانسته تمامی محصولات خود را مطابق با استانداردهای جهانی در اختیار ایرانی ها قرار بدهد. اصلیترین مصالحی که در سبک نمای ایرانی اسلامی به کار میروند شامل سنگ، کاشی و آجر هستند. ممکن است در مواردی که سیمان بر روی سازه های آهنی و یا سازه هایی که چسبندگی کمی به سیمان دارند دچار ترک خوردگی و یا تبله شدن شود و در نهایت منجربه جدا شدن سیمان از سطح کار می شود . یکی از راه هایی که میتوان برای استحکام نمای ساختمان استفاده کرد محکم کردن سنگ ها توسط پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد در این روش سنگ ها توسط پیچ های گالوانیزه و با طولهای ۶ تا ۸ سانتیمتر بسته به ضخامت سنگ اسکوپ میشود فاصله پیچ ها از هم دیگر با توجه به ابعاد سنگ تعیین می شود به طور کلی سنگ هایی با ابعاد ۴۰ سانتیمتر در عرض پیچ هایی به فاصله هر ۵۰ سانتیمتر اجرا می شود روش اجرایی می تواند با روش راپل و یا داربست باشد و در نهایت بر روی پیچ ها و بتونه های مقاومی که همرنگ سنگ می باشد اجرا می شود.

دتایل نمای خشک سنگ

​Th is content was c reat᠎ed wi th t᠎he  he᠎lp of behsaznama Con᠎tent Gen​erat or Dem​over sion !

سنگ نمای خشک

برای نگهداری از کامپوزیت بر روی نمای ساختمان از شاسی کشی ها و آهن کشی در زیر آن کمک گرفته میشود و سپس ورق های کامپوزیت توسط پیچ هایی به شاسی زیر وصل میشوند و در نهایت فاصله بین کامپوزیت ها را توسط نوارهای پلاستیکی و یا فوم های پرکننده ای می پوشانند . توجه به پیچ کردن سنگ اطراف پنجره ها و ابزار نمای ساختمان نیز می توانید معیار مهم در تعین کیفیت اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان باشد. شرکت ایران لوتوس مجری مقاوم سازی نمای ساختمان می باشد.ما با بهره گیری از دانش فنی و مهندسی و استفاده از نیروهای مجرب و حرفه ای سعی داریم تا اجرای عملیات مقاوم سازی را با بهترین حالت انجام دهیم. نمای ساختمان تا در زیبا نمودن جلوه شهر بسیار مهم است و به همین دلیل باید به شست و شوی نمای ساختمان و نگهداری از آن توجه ویژهای کرد. سنگ ها از نمونه مواد و مصالحی هستند که به کارگیری آنها به عنوان سنگ نما می تواند چنین جلوه ای به ساختمان ها بدهد و آنها را در چشم ها و لنز دوربین ها جاودانه کند. توجه داشته باشید که نورپردازی نمای ساختمان باید به شیوه ای طراحی شود که خیره کننده نباشد و بر طراحی نمای خارجی ساختمان تاکید داشته باشد و اول خود نما به چشم آید و در مرحله بعدی نورپردازی نما جلب توجه کند.

نه روش‌ها نمای ساختمان سنگ که ممکن است رانده شود شما ورشکست شدید – سریع!

در طراحی نما ترجیحا حداکثر از ۲ نوع مصالح با رنگ غالب (حدود ۰۲ تا ۰۷ درصد) روشن و ملایم (سفید، کرم، شیری) استفاده شود. کرتین وال ها می توانند جایگزین دیوارهای جامد موجود شما شوند تا از یک اتاق معمولی به چیزی دیدنی تبدیل شوند. نکات و عوامل بسیار زیادی هستند که در ساخت انواع نمای بیرونی ساختمان بیرونی تأثیر زیادی دارند که قصد داریم در این مقاله با شما به بررسی انواع نمای بیرونی ساختمان بپردازیم. طراحان و معماران جهت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ساختمانها و همچنین محوطه سازی فضای ویلا و باغها از این نوع سنگ استفاده میکنند. معماری سبز را یکی از عناصر محوطهسازی و زیباسازی فضای بیرونی ساختمان نیز میتوان معرفی کرد. همچنین نباید از مصالح متعدد مصالح ساختمانی در طراحی و اجرای نما استفاده کرد. فرایند طراحی نما، یک حرکت تکرار شونده از پلان به طراحی نما است. نمای کلاسیک که به آن نمای رومی نیز گفته می شود، سبکی از معماری نمای ساختمان است که در آن از ساختمان های باستانی تمدن های کهن الهام گرفته می شود. به منظور مقاومت پوسته خارجی ساختمان محافظت در مقابل شرایط جوی از پوششهای مختلفی برای نمای ساختمان استفاده می شود .

9 نمای ساختمان اسرار کاملاً محافظت شده با جزئیات واضح توضیح داده شده است.

این پوسته ها عموما از متریال های مختلفی مانند سنگ آجر شیشه کامپوزیت و یا حتی سیمان استفاده می شود و در برخی موارد این مساله با هم ترکیب میشوند و به عنوان یک شکل واحد در نما قرار می گیرد. سنگ آنتیک از ترکیب قطعات کوچک و شکسته سنگ تراورتن و مواد چسباننده تشکیل میشود. در مواقعی که سیمان آن از سطح زیر کار جدا شده است برای مقاوم سازی باید محیطی از جایی که سیمان آن ریخته شده است توسط کارتک کنده شود تا به سطح سفت و محکم برسد سپس زیر کار را توسط پرایمرمخصوص سیمان و بتن آغشته شود و بر روی آن ملاتی که با پودر سنگ و سیمان و چسب بتن ترکیب شده اند اجرا شود تا سطح مورد نظر کاملا ترمیم گردد. در مواقعی که سیمان نمای ساختمان و یا نماهای جانبی آن دچار ترک شده اند برای جلوگیری از نفوذ آب باران و بزرگ شدن محدوده ترک بهتر است ترکها را با چسبهای مخصوصی که مناسب آب بندی نمای ساختمان است پر کنیم. با گذشت زمان احتمال اینکه برخی از پیچ های کامپوزیت ها که به آهن کشی زیر بسته شده اند دچار زنگ زدگی ، شکستدگی و یا جدا شدن میشوند در این جور مواقع باید نسبت به مقاوم سازی کامپوزیت نما اقدام کرد و پیچ ها جدیدی بر روی آن محکم شوند همچنین به منظور مقاوم سازی از نفوذ رطوبت و یا نفوذ آب به داخل ساختمان فاصله بین کامپوزیت ها باید آب بندی کرد.

نمای ساختمان سنگ خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک کنید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید