یک سیمانکاری نمای ساختمان ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

ورق پانچ متال، میتواند از جنس فولاد، آلومینیوم و یا استنلس استیل باشد که در اندازههای متفاوت قابل سفارش است. اگر بخواهیم یک تعریف علمی و رسمی از آن داشته باشیم ، به بیرون ترین قسمت یک ساختمان که در دیدرس افراد قرار میگیرد نمای ساختمان میگویند. تناسب رنگ ها رنگ ها از دگر شروطی هستن که سبب طراحی نمای ایده آل میباشد انتخاب رنگ های تشکیل دهنده نما به خصوص تناسب نسبت رنگ ها با یک دیگر از نکاتی هس که در طراحی مدنظر قرار دارد این یعنی شما ابتدا یک نما را ب طور کامل از مرحله طراحی به سراغ انتخاب رنگ های متناسب برای اجرا ببرید رنگ از بارز ترین ویژگی های بصری نما میباشد. از مزایای اصلی این نوع نما می توان به سرعت و سهولت نصب و همچنین هزینه کمتر نسبت به سایر سیستم ها اشاره کرد. هزینه اجرای نمای بیرونی ساختمان به متراژ، نوع متریال مصرفی، حجم کار نما، موقعیت پروژه، نوع سنگ و آجر به کار گرفته شده، میزان ساعتی که بر روی پروژه کار میشود و البته ارتفاع پروژه بستگی دارد. ویژگیهای زیادی مانند رنگ آمیزی دیوارها، تغییر مصالح دیوار یا سقف را دارد. Po​st has be​en c re ated  by behsaznama C᠎on​te​nt Gen᠎erator Demov ersion!

اگر می‌خواهید برای رسیدن به موفقیت به نمای ساختمان, در اینجا فهرست شده است 5 مسائل ارزشمند برای دانستن

متولد شد. اغراق نیست اگر بگوییم در هزاره ی سوم طراحی نمای مدرن یا به صورت کلی تر معماری مدرن، پر طرفدارترین سبک معماری و طراحی نما است که به تنهایی در برابر شکوه و صلابت سبک های کلاسیک، قد علم می کند. این سنگهای آهکی به خاطر رگه رگه بودن خیلی مستحکم نیستند و البته چسبندگی خوبی هم به نمای ساختمان ندارند. ما نمای سنگی مصنوعی هم داریم که در مقالات مختلف به آن اشاره می کنیم. در نماهای چوبی از ترمووود استفاده میشود که با اینکه سابقه زیادی در کشور ما ندارد اما جایگاه خود را در نماهای ساختمانی پیدا کرده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. ان کار باعث می شود تا میزان اتصال سنگ با نما به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده و در نتیجه نما دچار ریزش شود. برای مشاعات نیز باید از مصالح محکم و زیبا تا زیر سقف استفاده شود.

نرم افزار جهانی تری دی مکس انتخابی عالی برای طراحان و معماران است. اما به هر حال نمایی است که این روزها بسیار مور توجه است و زیبایی های خاص خود را دارد. قابل توجه است که امروزه نمای ساختمان نقش های بیشتری از زیبایی و محافظت از ساختمان دارد. مصالح و متریالی که قرار است از استان و شهری دیگر حمل شود و به محل آورده شود هزینه ی حمل و نقل را به هزینه ها اضافه می کند. اما تفاوت اصلی رنگ نانو با سایر رنگ ها عدم نیاز آن به حلال است. در این مورد نیز در مقاله قبلی خیلی اشاره شد و به طور کامل شرح دادیم که برخی با این نما موافق و برخی به دلیل نا هماهنگی با فرهنگ ایرانی مخالفت اند. زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. هویت یک شهر در وهله اول به نمای ساختمان ها بستگی دارد.

اگر درست و با دقت وبا تناسب انتخاب نشود میتواند بهترین طرح ها را ب کلی محو کند نرم افزارهای طراحی امروزه ب شما امکان را میدهد که تناسب رنگی را در بسیار از موارد دیر پیش اجرا در نظر گرفته و به صورت واقعی ببینید. در این سبک از طراحی نما از شیشه،کامپوزیت و فلز با سبکی نوین و در برخی موارد نورپردازی استفاده میشود. همگونی طرح نمای ساختمان با سایر ساختمانهای مجاور، طراح نما می بایست حتما نوع معماری بناهای مجاور و اطراف محیط پروژه را جهت عدم تضاد بصری در طراحی خود لحاظ کند. مشاعات از بخش های اصلی ساختمان هستند که پس از نما اولین موردی است که با آنها برخوردداریم. قابل ذکر است نمای رومی از سبک نماهای کلاسیک است که در طراحی و اجرای این نما از سنگ هایی همچون: سنگ مرمر، تراورتن و گرانیت بهره برده می شود. کاربرد نمای فلزی جدا از جذابیتهای بصری که ایجاد میکند بروی ساختمانهای مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و خدماتی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد که میتوانید برخی از نماهای فلزی را در تصاویر روبرو مشاهده نمایید. از این پوشاننده ها در نمای داخلی و نماهای خارجی نیز استفاده میگردد و بر روی انواع مصالح مانند شیشه رنگی، چوب و سیمان قابل اجرا هستند.

انواع نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بیشتر بخوانید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید