یک مزایای نمای خشک ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

یکی دیگر از معایب این روش سنتی این است که اجرا با سرعت کمتری پیش میرود. برای نقاشی ساختمان با رنگ نانو حتما باید زیر سازی های لازم قبل از هر اقدامی انجام شود، یعنی قبل از اجرای رنگ یک دست پرایمر ضد آب رنگ نانو جهت چسبندگی بالای رنگ، به سطوح مورد نظر، باید اجرا شود. استفاده از پنجره یکسره جهت باکس راه پله ممنوع است. ویژگی این گونه طراحی در این است که انواع متریال ها در طراحی نمای ساختمان تلفیقی کاربرد داشته و می توان از آنها استفاده نمود . با ایجاد موج و طرحهای تلفیقی های بر روی نما میتوان بر زیبایی هر چه بیشتر آن افزود. مساله مهم دیگر در طراحی نمای برخی از ساختمان های شاخص ادرای و تجاری توجه به فضای کافی برای نصب و قرار گیری تابلو بر روی نمای ساختمان است. نمای شیشهای میتواند میزان نور فضای داخلی ساختمان را به شکل قابل توجهی جذاب کنند.

ده اخطار شاخص‌ها در مورد مرگ نمای ساختمان شما

بسیار شاهد آن بوده ایم که دو ساختمان با نماهای آجری و سنگی در مجاورت هم ساخته شده اند و هیچ توجهی به بافت شهری نشده است. در نماهای چوبی از ترمووود استفاده میشود که با اینکه سابقه زیادی در کشور ما ندارد اما جایگاه خود را در نماهای ساختمانی پیدا کرده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در واقع نمای رومی یک نمای خارجی و زیبا محسوب میشود که امروزه در ایران نیز طرفداران خاص خودش را دارد. موقعیت مکانی که ساختمان در آن واقع شده نیز در انتخاب سبک طراحی نما تاثیر گذار است. استفاده از نمای آجری همانطور که مزایای بی شماری دارد معایب خاص خود را نیز دارد که در مقایسه انواع نماهای ساختمانی باید هزینه فرصت آن را سنجید تا بتوان بهترین انتخاب را کرد. نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظره شهری شکل می دهد، از این رو طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. همان گونه که در بالا ذکر شد طراحی نمای ساختمان تنوع بسیاری دارد اما برای این که شما در طراحی نمای ساختمان خود دچار مشکل و پرداخت هزینه های گزاف برطرف نمودن مشکلات نشوید لازم است که این کار را به افراد با تجربه و حرفه ای در منبع این زمینه بسپارید.

انواع نمای خشک

استفاده از این گونه افراد به شما امکان می دهد که از طراحی زیبا و مشاوره آنها استفاده نموده و از پرداخت هزینه های اضافی توسط شما جلوگیری می شود دفتر معماری استودیو قاف به عنوان یک شرکت طراحی نمای ساختمان با اعتبار و سابقه کار بالا آماده ارایه مشاوره رایگان به کارفرمایان و سازندگان میباشد. از جمله این المان ها: قوس ها ، کاربندی ها ، و مقرنس کاری و کتیبه ها ،ستون ها و گره ها میباشد. طراحی نمای اسلامی دارای ویژگی منحصر به فرد و المان های مشخصی است که این گونه طراحی ها را شاخص نموده است. استفاده از المان های مخصوص و منحصر به فرد در طراحی نمای ساختمان به بنا چهره ای زیبا و مشخص می دهد. در طراحی نما به سبک مینیمال، از رنگ های روشن و بیشتر رنگ سفید استفاده می شود. شرایط محیط در انتخاب رنگ بسیار موثر است. به دلیل بازتاب شدید نور قابل استفاده در محیط های شلوغ نیست.

خوب، بد و نمای ساختمان

برای اجرای سنگ ها در نما از اسکوپ استفاده گردد و در صورت استفاده از آجر در نما، از بندکشی استفاده شود. متریال آجر دارای ضریب انتقال حرارتی پایین است و در نتیجه از اتلاف انرژی جلوگیری میکند. همچنین هزینه طراحی نمای مدرن بسته به متریال اولیه استفاده شده می تواند پایین تر از سبک های دیگر باشد. ما ایرانیان سابقه طولانی در ساخت بهترین نماهای ساختمان داریم و از تمام مصالح، هر چند ساده برای ساخت نمای ساختمان استفاده کردهایم و زیباترینها را به نمایش گذاشتهایم که نمونههای عالی انواع نمای بیرونی را در سراسر ایران مانند شیراز، تبریز، اصفهان و … این نما توانسته اشکال مختلف نما های سنتی را در قالب خود ایجاد کرده و همچنین به دلیل داشتن طراحی انعطاف پذیر از این حیث خود را سرآمد دیگر نماهای نوین و سنتی ساخته که در حقیقت می تواند ساختار نمای سنتی اسلامی را به صورتی نوین عرضه کند. متریال شیشه یا همان کرتین وال نیز به دلیل بازتاب و شکست نوری که ایجاد میکند میتواند ویژگی هایی که طراح در نما به آنها دقت کرده است را نمایان کند. نمای مدرن بر اساس آخرین پیشرفت ها که با متریال های به روز و متنوعی انجام میگیرد جای خود را در طراحی نما باز کرده است. ​This  post h as be en done ᠎with the help ​of behsaznama C ontent Generator Demover sion.

دیدگاهتان را بنویسید