2023 است Yr مصالح نمای خشک

شرکت اکوآرک ، به عنوان هلدینگ تخصصی فعال در زمینه طراحی نما و اجرای ساختمان ، امروز نامی آشنا برای کارفرمایان و فعالان صنعت ساختمان به کار می رود. در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبکتر بودن سازه و زیرسازی میباشد. در این مجموعه ابتدا به معرفی کامل از نماهای خشک می پردازیم سپس مطالب کاملی از اجرای نمای خشک ساختمان به روش صنعتی ، انواع روش های نصب شامل : اتصال به سازه نگهدارنده ، اتصال به سازه کاست ، نصب پنل های ستونی با گیره های داخلی ، نصب مستقیم با استفاده از گیره های چاقویی و دو شاخ تکنولوژی نصب با مجموعه ای کامل و معرفی سیستم K e i l ، سیستم نصب نامشهود به روش شرکت k e i l ، مزایای سیستم K e i l ، سیستم نصب انواع سفال ، سیستم نصب کلمپ مشهود ، سیستم نصب با چسب صنعتی ، سیستم نصب نامشهود شیاری ، سیستم نصب با پرچ مشهود ، سیستم نصب سفال c r e a t o n ، سیستم نصب ورق های فلزی ، ابزارهای مورد نیاز ، منطبق بودن با آخرین استادنداردهای ملی و جهانی ، امکان اجرای عایق حرارتی و صوتی ، عایق در سیستم نصب خشک ، اتصالات پنهان ، زیبایی نماهای خشک ، حفظ انرژی ، سرعت اجرا ، مزایا و ویژگی های روش نمای خشک ، هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی ، طراحی مهندسی و کاهش پرت مصالح ، تولید صنعتی مصالح مصرفی ، قابلیت تنظیم و رگلاژ ، اقتصادی بودن این متریال ، مصالح نمای خشک ، مزایا نسبت به طرح های مشابه خارجی ، مزایا نسبت به طرح های سنتی متداول ، طراحی و ظرافت در کار وجود دارد که برای استفاده ی شما عزیزان جمع آوری شده است.  Th᠎is c᠎onte᠎nt w᠎as c reated by G SA C onte nt Generat or᠎ Demov​er​si᠎on᠎!

اینجا یک روش است که کمک می‌کند اجرای نما

چسب باید از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و… سرامیک یکی از مصالحی است که بطور عمده در ساخت نمای خارجی ساختمان استفاده می شود.علت این امر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی سنگ و سرامیک خشک است که آن را به عنوان یکی از مناسب ترین مصالح ساختمانی شناسانده است. به طور مثال برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب ، این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد ، گرم و خشک ، نماهای خشک به گونه ای طراحی خواهند شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که این امر ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش خواهد داد . سیستم نمای خشک دارای اجزایی از جمله: عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه و اتصالات است. هزینه اجرای نمای خشک چقدر است؟ در بسیاری از نماهای مغازه ها و فروشگاه های تمامی شهرها مشاهده می شود که با اجرای نمای کامپوزیت طرح و نماهایی شیک و خاص را به وجود آورده اند. HPL مخفف (High Pressure Laminate) صفحاتی هستند که از ترکیب لایههای سلولزی و رزینهای فنولیک بوجود می آیند.این ترکیب پس از قرار گرفتن در دمای بالای ۱۸۰ درجه سانتیگراد و فشار ۸۰bar تبدیل به صفحات محکم با مشخصات فنی ویژه میشوند.  Con​tent was created ᠎by G᠎SA  Cont​ent  Generator DE​MO​!

4 اضافی جالب ابزار برای اجرای نمای خشک در ایران

اگر پروژه در یک منطقه خشک و بدون بارش مکرر باران در حال اجرا است، می توانید زیرسازی را با اسکلت های چوبی بسازید که باید قبل از آن تحت فرآیند حرارتی شرکت طراح و مجری نما قرار گیرند. آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده است و امروزه مزایای بیشمار آن باعث شده تا همچنان طراحان از این نوع متریال در اجرای نماهای ساختمان بهره ببرند. به عنوان مثال نوع زیرسازی نماهای چوبی، نمای کامپوزیت و نماهای سنگی و سیمانی با هم تفاوت دارند. آجر در اکثر اجزای ساختمان کاربرد دارد به عنوان مثال برای دیوارچینی و ساخت دیوار، سنگ فرش و کفسازی استفاده میشود. در نهایت هم باید یک سنگ کارِ مناسب و حرفه ای انتخاب کنین. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان کار می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. This con​tent has been do᠎ne wi᠎th G SA Conte nt Gener ator DEMO!

در واقع میتوان گفت، که سیستم نمای لامل یا کرتین وال، یک سازه کاملا جدا از ساختمان به شمار می رود. در این مقاله از وبسایت آپند، شرکت مجری نمای کرتین وال، به معرفی یکی از کاربردیترین و زیباترنی نماهای ساختمانی، یعنی نمای کرتین وال میپردازیم. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، میبایست از رنگهای پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. در این سیستم نیروی پیش تنیدگی اصلی بر روی شبکه عمودی قرار دارد و شبکه افقی برای ۴۰٪ بارهای جانبی طراحی می شود.مبتکر این سیستم در دنیا کشور آلمان بوده و به همین خاطر این شرکت از مشاوره و طراحی شرکت ورنر سوبک آلمان که یکی از خوشنامترین شرکتهای مهندسی و مشاوره در دنیا می باشد بهره میبرد. در این مجموعه با نماهای خشک در خدمت شما عزیزان هستیم.این مجموعه شامل ۲۰ اسلاید قابل ویرایش است و نسخه کامل آن که شامل ۵۴ اسلاید جامع و کامل قابل ویرایش است که پیشنهاد میکنیم این مجموعه را دانلود کرده و از آن بهره مند شوید .

دیدگاهتان را بنویسید